Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 1968
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1969
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1970
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1971
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1972
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1973
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1974
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1975
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 1976
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 101112 1977
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 121978
  • 01 02 0304 0506 07 08 09 10 11 12 1979
  • 01 02 03 04 05 060708 09 10 11 12 1980
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1981
  • 01 0203 04 05 06 07 08 09 1011 12 1982
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1983
  • 01 02 03 04 05 0607 08 09 10 11 12 1984
  • 01 02 03 04 0506 07 08 09 1011 12 1985
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 12 1986
  • 01 02 03 04 0506 07 08 09 10 11 12 1987
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1988
  • 0102 0304 050607 08 0910 11 12 1989
  • 0102 030405 06 07 08 091011 12 1990
  • 01 02 03 0405 0607 08 09 1011 12 1991
  • 01020304 05 06 07 080910 1112 1992
  • 0102 03 04 05 0607 08 09 10 11 121993
  • 01 02 0304 05 0607 08 091011 121994
  • 01 02 03 04 0506 0708 09 10 1112 1995
  • 01 020304 05060708 091011121996
  • 01 0203 0405 06 07 08 091011 12 1997
  • 010203 04 05 0607 08 09 10 11 12 1998
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 121999
  • 0102 0304 05060708 091011122000
  • 01 02 03 04 0506 07 08 0910 1112 2001
  • 010203 04 05 06 07 08 091011 12 2002
  • 01020304 0506 07 08 0910 11 12 2003
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 101112 2004
  • 0102 03 04 0506 07 08 0910 11 12 2005
  • 0102 03 0405 06 07 08 09 10 11 122006
  • 01020304050607 08 09 1011122007
  • 0102030405060708091011122008
  • 010203040506070809101112 2009
  • 0102030405060708 09101112 2010
  • 0102030405060708 091011122011
  • 01020304050607 08 091011122012
  • 01020304050607 08 09 1011 122013
  • 0102 03 04050607 08 09 1011122014
  • 01 0203040506 07 08 09 10 11 122015
  • 01 0203 040506 07 08 0910 11 12 2016
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 122017
  • 01 02 0304 05 06 07 08 0910 11 122018
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 1112 2019
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 2020
Δράσεις Κατάρτισης
6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη
Συμμετοχές | Συνέδρια | Δράσεις Κατάρτισης

Επικοινωνία στη Διδακτική Πράξη «Μα εσύ είσαι προχωρημένη…», Διαγενεακή Επικοινωνία και Μάθηση στον Ψηφιακό Κόσμο, 7/5/2011: Σύρος.


Ενημέρωση: 06-02-2013 | Περισσότερα


Ημερίδα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για το Έργο ΕΠΙΝΟΗΣΗ - Εξειδίκευση Εκπαιδευτικών – Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού για Ήπια Νοητική Καθυστέρηση
Συμμετοχές | Εκδηλώσεις | Δράσεις Κατάρτισης

12/7/2008: Ναύπλιο - Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
Αίθουσα: «Λήδα Τασοπούλου».Ομιλία: «Μάθηση και Παιχνίδι στην Ψηφιακή Εποχή».


Ενημέρωση: 06-02-2013 | Περισσότερα


Παρουσίαση πρωτοβουλίας Μάθηση 2.0
Παρουσιάσεις | Ακαδημαϊκά Νέα | Δράσεις Κατάρτισης

Η πρωτοβουλία Μάθηση 2.0 φιλοδοξεί να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο η δικτύωση νέων και ενηλίκων, εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων, μπορεί να ενισχύει την εκπαίδευση και τη διά βίου μάθηση. Πολλοί εκπαιδευτικοί, εκπαιδευόμενοι, γονείς, ή ενήλικες μέχρι πρόσφατα είχαν τη δυνατότητα να εκφράζουν τις απόψεις τους και να διαμορφώνουν τις εξελίξεις μέσα από δομές εκπροσώπησης που εκ των πραγμάτων έκαναν πολύ γενικές συνθέσεις των επί μέρους απόψεων. Τα εργαλεία Web 2.0 τους δίνουν την ευκαιρία να έχουν ισχυρή φωνή και συμμετοχή στα εκπαιδευτικά δρώμενα.


Ενημέρωση: 06-02-2013 | Περισσότερα


Εξειδίκευση Εκπαιδευτικών - Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού για Ήπια Νοητική Καθυστέρηση
Ακαδημαϊκά Νέα | Σεμινάρια | Δράσεις Κατάρτισης

Το έργο ΕΠΙΝΟΗΣΗ του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ) υλοποιήθηκε κατά την περίοδο Νοεμβρίου 2007 - Νοεμβρίου 2008 από το Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. του Τμήματος Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε.


Ενημέρωση: 28-01-2013 | Περισσότερα


Το Παιχνίδι της Μάθησης: Εκπαιδευτικές Διαδικασίες με τη Βοήθεια Ψηφιακών Παιχνιδιών
Συμμετοχές | Δράσεις Κατάρτισης

Μιχάλης Μεϊμάρης, Δημήτρης Γκούσκος, «Το Παιχνίδι της Μάθησης: Εκπαιδευτικές Διαδικασίες με τη Βοήθεια Ψηφιακών Παιχνιδιών», Συλλογικός Τόμος Εισηγήσεων Δεύτερης Διεθνούς Επιστημονικής Διημερίδας Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού «Αλλαγή και Διακυβέρνηση Εκπαιδευτικών Συστημάτων». (Ρόδος, Μάιος 2009).


Ενημέρωση: 06-05-2011 | Περισσότερα


«Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών Μαθησιακού Σκοπού από Εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο πλαίσιο του Έργου ΕΠΙΝΟΗΣΗ με χρήση του Περιβάλλοντος Scratch»
Εργασίες με Κριτές | Δράσεις Κατάρτισης

Π. Τραγαζίκης, Μ. Σαριδάκη, Α. Δούρος, Δ. Γκούσκος & Μ. Μεϊμάρης, «Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών Μαθησιακού Σκοπού από Εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο πλαίσιο του Έργου ΕΠΙΝΟΗΣΗ με χρήση του Περιβάλλοντος Scratch», Workshop on Informatics in Education (WIE 2009), στο πλαίσιο του 13ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Πληροφορικής, Κέρκυρα, Σεπτέμβριος 2009.


Ενημέρωση: 06-05-2011 | Περισσότερα


«Μάθηση Βασισμένη σε Ψηφιακά Παιχνίδια: Η Περίπτωση του Έργου ΕΠΙΝΟΗΣΗ»
Περιοδικά με Κριτές | Εργασίες με Κριτές | Δράσεις Κατάρτισης

Κ. Αβλάμη, Δ. Γκούσκος & Μ. Μεϊμάρης, «Μάθηση Βασισμένη σε Ψηφιακά Παιχνίδια: Η Περίπτωση του Έργου ΕΠΙΝΟΗΣΗ», 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο OMEP - Παιδική Ηλικία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, Αθήνα, Νοέμβριος 2009.


Ενημέρωση: 06-05-2011 | Περισσότερα


«Ψηφιακά Παιχνίδια ως Εργαλεία Μάθησης για Παιδιά με Αυτισμό»
Εργασίες χωρίς Κριτές | Δράσεις Κατάρτισης

Ε. Χαϊδή, Β. Παπανικολάου, Σ. Κίργινας, Δ. Γκούσκος & Μ. Μεϊμάρης, «Ψηφιακά Παιχνίδια ως Εργαλεία Μάθησης για Παιδιά με Αυτισμό», 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής, Αθήνα, Απρίλιος 2010.


Ενημέρωση: 06-05-2011 | Περισσότερα