Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 1968
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1969
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1970
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1971
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1972
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1973
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1974
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1975
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 1976
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 101112 1977
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 121978
  • 01 02 0304 0506 07 08 09 10 11 12 1979
  • 01 02 03 04 05 060708 09 10 11 12 1980
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1981
  • 01 0203 04 05 06 07 08 09 1011 12 1982
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1983
  • 01 02 03 04 05 0607 08 09 10 11 12 1984
  • 01 02 03 04 0506 07 08 09 1011 12 1985
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 12 1986
  • 01 02 03 04 0506 07 08 09 10 11 12 1987
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1988
  • 0102 0304 050607 08 0910 11 12 1989
  • 0102 030405 06 07 08 091011 12 1990
  • 01 02 03 0405 0607 08 09 1011 12 1991
  • 01020304 05 06 07 080910 1112 1992
  • 0102 03 04 05 0607 08 09 10 11 121993
  • 01 02 0304 05 0607 08 091011 121994
  • 01 02 03 04 0506 0708 09 10 1112 1995
  • 01 020304 05060708 091011121996
  • 01 0203 0405 06 07 08 091011 12 1997
  • 010203 04 05 0607 08 09 10 11 12 1998
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 121999
  • 0102 0304 05060708 091011122000
  • 01 02 03 04 0506 07 08 0910 1112 2001
  • 010203 04 05 06 07 08 091011 12 2002
  • 01020304 0506 07 08 0910 11 12 2003
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 101112 2004
  • 0102 03 04 0506 07 08 0910 11 12 2005
  • 0102 03 0405 06 07 08 09 10 11 122006
  • 01020304050607 08 09 1011122007
  • 0102030405060708091011122008
  • 010203040506070809101112 2009
  • 0102030405060708 09101112 2010
  • 0102030405060708 091011122011
  • 01020304050607 08 091011122012
  • 01020304050607 08 09 1011 122013
  • 0102 03 04050607 08 09 1011122014
  • 01 0203040506 07 08 09 10 11 122015
  • 01 0203 040506 07 08 0910 11 12 2016
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 122017
  • 01 02 0304 05 06 07 08 0910 11 122018
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 1112 2019
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 2020
Παρουσιάσεις
Ψαρού 1978: Ήμουν κι εγώ εκεί.
Παρουσιάσεις | Λογοτεχνικά Νέα

Ο Νίκος Κουθασανάς, ο Μιχάλης Μπορνόβας και ο Δημήτρης Ρουσουνέλος, ξύνουν αναμνήσεις από την γλυκιά εποχή της μυκονιάτικης αθωότητας, παρουσιάζουν ένα φίλο από τα παλιά, τον Μιχάλη Μεϊμάρη και τα βιβλία του.
Κυριακή 16 Ιουνίου 2013, ώρα 7.30 μ.μ. - Κήπος Μελετόπουλου (Cine Μαντώ).


Ενημέρωση: 12-06-2013 | Περισσότερα


Διαγενεακή επικοινωνία και μάθηση
Παρουσιάσεις | Συμμετοχές | Εκδηλώσεις | Δραστηριότητες

6/10/2012 -  e-LearningExpo 2012, 4η έκθεση για το e-learning στην Ελλάδα.Διαγενεακή επικοινωνία και μάθηση.


Ενημέρωση: 07-02-2013 | Περισσότερα


Ιnfoday: «Serious Games: Ηλεκτρονικά Παιχνίδια για Μάθηση και Επικοινωνία»
Παρουσιάσεις | Συμμετοχές | Δραστηριότητες | Συνέδρια

19/6/2012 Μουσείο Ιστορίας Πανεπιστημίου Αθηνών 
Ιnfoday: «Serious Games: Ηλεκτρονικά Παιχνίδια για Μάθηση και Επικοινωνία».


Ενημέρωση: 07-02-2013 | Περισσότερα


Αφηγούμενοι ψηφιακά τον πολιτισμό
Παρουσιάσεις | Συμμετοχές | Δραστηριότητες

30/5/2012:  ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, Ζάκυνθος.Αφηγούμενοι ψηφιακά τον πολιτισμό.


Ενημέρωση: 07-02-2013 | Περισσότερα


Rovaniemi, Φινλανδία
Παρουσιάσεις | Συμμετοχές | Συνέδρια

Digital Storytelling: introduction to the concept and techniques; applications and case studies,6/9/2011: Rovaniemi, Finland.


Ενημέρωση: 06-02-2013 | Περισσότερα


Α Συνέδριο των Ερευνητικών Πανεπιστημιακών Ινστιτούτων
Παρουσιάσεις | Συμμετοχές | Συνέδρια

Α Συνέδριο των Ερευνητικών Πανεπιστημιακών Ινστιτούτων, 7/5/2010, μέγαρο Καρατζά ΕΤΕ.


Ενημέρωση: 06-02-2013 | Περισσότερα


Ημερίδα: «Η Πληροφορική και οι ΤΠΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»
Παρουσιάσεις | Εκδηλώσεις

Ημερίδα στη δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη Υπ.Ε.Π.Θ στις 14/12/2007.


Ενημέρωση: 06-02-2013 | Περισσότερα


Παρουσίαση πρωτοβουλίας Μάθηση 2.0
Παρουσιάσεις | Ακαδημαϊκά Νέα | Δράσεις Κατάρτισης

Η πρωτοβουλία Μάθηση 2.0 φιλοδοξεί να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο η δικτύωση νέων και ενηλίκων, εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων, μπορεί να ενισχύει την εκπαίδευση και τη διά βίου μάθηση. Πολλοί εκπαιδευτικοί, εκπαιδευόμενοι, γονείς, ή ενήλικες μέχρι πρόσφατα είχαν τη δυνατότητα να εκφράζουν τις απόψεις τους και να διαμορφώνουν τις εξελίξεις μέσα από δομές εκπροσώπησης που εκ των πραγμάτων έκαναν πολύ γενικές συνθέσεις των επί μέρους απόψεων. Τα εργαλεία Web 2.0 τους δίνουν την ευκαιρία να έχουν ισχυρή φωνή και συμμετοχή στα εκπαιδευτικά δρώμενα.


Ενημέρωση: 06-02-2013 | Περισσότερα


Παρουσίαση και δράσεις Εργαστηρίου Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα ΜΜΕ
Παρουσιάσεις

Παρουσίαση και δράσεις Εργαστηρίου Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα ΜΜΕ.


Ενημέρωση: 06-02-2013 | Περισσότερα