Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 1968
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1969
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1970
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1971
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1972
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1973
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1974
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1975
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 1976
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 101112 1977
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 121978
  • 01 02 0304 0506 07 08 09 10 11 12 1979
  • 01 02 03 04 05 060708 09 10 11 12 1980
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1981
  • 01 0203 04 05 06 07 08 09 1011 12 1982
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1983
  • 01 02 03 04 05 0607 08 09 10 11 12 1984
  • 01 02 03 04 0506 07 08 09 1011 12 1985
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 12 1986
  • 01 02 03 04 0506 07 08 09 10 11 12 1987
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1988
  • 0102 0304 050607 08 0910 11 12 1989
  • 0102 030405 06 07 08 091011 12 1990
  • 01 02 03 0405 0607 08 09 1011 12 1991
  • 01020304 05 06 07 080910 1112 1992
  • 0102 03 04 05 0607 08 09 10 11 121993
  • 01 02 0304 05 0607 08 091011 121994
  • 01 02 03 04 0506 0708 09 10 1112 1995
  • 01 020304 05060708 091011121996
  • 01 0203 0405 06 07 08 091011 12 1997
  • 010203 04 05 0607 08 09 10 11 12 1998
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 121999
  • 0102 0304 05060708 091011122000
  • 01 02 03 04 0506 07 08 0910 1112 2001
  • 010203 04 05 06 07 08 091011 12 2002
  • 01020304 0506 07 08 0910 11 12 2003
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 101112 2004
  • 0102 03 04 0506 07 08 0910 11 12 2005
  • 0102 03 0405 06 07 08 09 10 11 122006
  • 01020304050607 08 09 1011122007
  • 0102030405060708091011122008
  • 010203040506070809101112 2009
  • 0102030405060708 09101112 2010
  • 0102030405060708 091011122011
  • 01020304050607 08 091011122012
  • 01020304050607 08 09 1011 122013
  • 0102 03 04050607 08 09 1011122014
  • 01 0203040506 07 08 09 10 11 122015
  • 01 0203 040506 07 08 0910 11 12 2016
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 122017
  • 01 02 0304 05 06 07 08 0910 11 122018
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 1112 2019
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 2020
Δελτίο Τύπου Πανεπιστημίου Αθηνών: Για πρώτη φορά Έλληνας καθηγητής του Ε.Κ.Π.Α. στο Δ.Σ. του IITE της UNESCO
Ανακοινώσεις | Τύπος | Ενημέρωση: 02-10-2014 14:02


Δελτίο Τύπου

Για πρώτη φορά Έλληνας καθηγητής του Ε.Κ.Π.Α. στο Δ.Σ. του Ινστιτούτου για τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας στην Εκπαίδευση της UNESCO

Ιδιαίτερη τιμή αποτελεί για τη χώρα μας ο ορισμός από τη Γενική Διεύθυνση της UNESCO του Καθηγητή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και Διευθυντή του Εργαστηρίου Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα ΜΜΕ κ. Μιχάλη Μεϊμάρη στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ινστιτούτου για τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας στην Εκπαίδευση της UNESCO (UNESCO Institute for Information Technologies in Education - IITE). Τιμή επειδή μεταξύ των 194 χωρών που μετέχουν στην UNESCO, η Ελλάδα κατόρθωσε με βάση το κύρος τού Καθηγητή Μ. Μεϊμάρη να εκπροσωπείται στο ενδεκαμελές αυτό όργανο, στο οποίο ποτέ μέχρι τώρα δεν μετείχε.

Οι αρμοδιότητες της εν λόγω θέσης είναι εξαιρετικής σημασίας για τη χώρα μας, μια και οι σκοποί του IITE περιλαμβάνουν θέματα υψηλής προτεραιότητας για την επιτυχή μετάβαση και του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος στην ψηφιακή εποχή, όπως είναι η γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος στην εκπαίδευση, η προαγωγή ηλεκτρονικών περιβαλλόντων που θα αυξήσουν την πρόσβαση στη δια βίου μάθηση και εκπαίδευση, η ανάπτυξη του διαλόγου επί ζητημάτων κατάστρωσης εκπαιδευτικής πολιτικής, καθώς και η ανάπτυξη εθνικών στρατηγικών αναφορικά με την εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση. Τα θέματα αυτά έχει καλλιεργήσει ο κ. Μεϊμάρης στο πλαίσιο της διδασκαλίας και της έρευνάς του στο Ε.Κ.Π.Α. Φυσικά όλα αυτά τα ζητήματα μπορούν να συνδυασθούν άριστα με τρέχοντες στόχους και προγράμματα βελτίωσης των τεχνολογικών δεδομένων και υπηρεσιών του Ε.Κ.Π.Α. και να τα συνυπηρετήσουν με πολύ εποικοδομητικό τρόπο.

Σύντομο βιογραφικό του καθηγητή Μ. Μεϊμάρη
Ο καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης έχει σπουδάσει Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Στατιστική και Ανάλυση Δεδομένων με ηλεκτρονικό υπολογιστή στο Παρίσι, έχοντας εκπονήσει δύο διδακτορικές διατριβές (Πανεπιστήμιο Παρισίων VI - Pierre et Marie Curie). Συμμετείχε στην εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών στη δημοσιογραφία στην Ελλάδα (Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων 1985-1987), ασχολήθηκε με το ψηφιακό παιχνίδι στην εκπαίδευση ήδη από το 1989, και διοργάνωσε τα δύο πρώτα συνέδρια για τη Δυνητική Πραγματικότητα και τη Συνθετική Εικόνα το 1989 και 1992. Ίδρυσε και διευθύνει από το 1996 το Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών, θεσμό που παράγει θεωρία, εκπαίδευση, προϊόντα και εφαρμογές σε τομείς όπως: προσαρμοζόμενα και εξατομικευμένα συστήματα και δίκτυα επικοινωνίας και εκπαίδευσης, κινητά και δι εντοπισμού μέσα επικοινωνίας, διαγενεακή επικοινωνία και μάθηση, μάθηση που βασίζεται στο ψηφιακό παιχνίδι, ψηφιακή αφήγηση και εκπαιδευτικές εφαρμογές, καθώς και ηλεκτρονική διακυβέρνηση.

Πίσω