Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 1968
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1969
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1970
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1971
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1972
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1973
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1974
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1975
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 1976
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 101112 1977
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 121978
  • 01 02 0304 0506 07 08 09 10 11 12 1979
  • 01 02 03 04 05 060708 09 10 11 12 1980
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1981
  • 01 0203 04 05 06 07 08 09 1011 12 1982
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1983
  • 01 02 03 04 05 0607 08 09 10 11 12 1984
  • 01 02 03 04 0506 07 08 09 1011 12 1985
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 12 1986
  • 01 02 03 04 0506 07 08 09 10 11 12 1987
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1988
  • 0102 0304 050607 08 0910 11 12 1989
  • 0102 030405 06 07 08 091011 12 1990
  • 01 02 03 0405 0607 08 09 1011 12 1991
  • 01020304 05 06 07 080910 1112 1992
  • 0102 03 04 05 0607 08 09 10 11 121993
  • 01 02 0304 05 0607 08 091011 121994
  • 01 02 03 04 0506 0708 09 10 1112 1995
  • 01 020304 05060708 091011121996
  • 01 0203 0405 06 07 08 091011 12 1997
  • 010203 04 05 0607 08 09 10 11 12 1998
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 121999
  • 0102 0304 05060708 091011122000
  • 01 02 03 04 0506 07 08 0910 1112 2001
  • 010203 04 05 06 07 08 091011 12 2002
  • 01020304 0506 07 08 0910 11 12 2003
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 101112 2004
  • 0102 03 04 0506 07 08 0910 11 12 2005
  • 0102 03 0405 06 07 08 09 10 11 122006
  • 01020304050607 08 09 1011122007
  • 0102030405060708091011122008
  • 010203040506070809101112 2009
  • 0102030405060708 09101112 2010
  • 0102030405060708 091011122011
  • 01020304050607 08 091011122012
  • 01020304050607 08 09 1011 122013
  • 0102 03 04050607 08 09 1011122014
  • 01 0203040506 07 08 09 10 11 122015
  • 01 0203 040506 07 08 0910 11 12 2016
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 122017
  • 01 02 0304 05 06 07 08 0910 11 122018
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 1112 2019
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 2020
Παιδί και ψηφιακά μέσα: από το παιχνίδι και τη δικτύωση έως τον εθισμό και τον εκφοβισμό
Εκδηλώσεις | Δραστηριότητες | Ενημέρωση: 20-02-2013 11:50


Η θεματική συνεδρία με τίτλο «Παιδί και Ψηφιακά Μέσα: από το παιχνίδι και τη δικτύωση έως τον εθισμό και τον εκφοβισμό» διοργανώνεται στην Αθήνα (Κεντρικό Κτήριο Πανεπιστημίου Αθηνών, Αμφιθέατρο «'Αλκης Αργυριάδης») στο πλαίσιο του 8ου Κύκλου Διαλέξεων «Ζητήματα Επικοινωνίας» του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας (ΕΠΙΕΕ, http://www.media.uoa.gr/institute Νέο παράθυρο) του Τμήματος ΕΜΜΕ ΕΚΠΑ, με επιστημονικά υπεύθυνο τον Διευθυντή του Εργαστηρίου Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα ΜΜΕ Καθηγητή Μ. Μεϊμάρη, το απόγευμα (ώρα έναρξης 6.00 μ.μ.) της Τρίτης 28/5/2013.

Τις εργασίες της εκδήλωσης αναμένεται να παρακολουθήσουν επιστήμονες, ερευνητές, μεταπτυχιακοί και προπτυχιακοί φοιτητές από τον χώρο των νέων ψηφιακών μέσων και της επικοινωνίας, καθώς και εκπαιδευτικοί και γονείς με ενδιαφέρον για τα νέα ψηφιακά μέσα και τη σχέση τους με την καθημερινή ζωή και εμπειρία των παιδιών και των εφήβων.

Στο πλαίσιο της συνεδρίας επιδιώκεται να αναδειχθούν οι τρόποι με τους οποίους κάποια καθιερωμένα ψηφιακά μέσα (το διαδίκτυο, τα ψηφιακά παιχνίδια, τα social media και άλλα) μπορούν να βοηθήσουν σε πτυχές όπως οι μαθησιακές εμπειρίες, η κοινωνικοποίηση, η δημιουργικότητα και η προσωπική ανάπτυξη εν γένει παιδιών και εφήβων, καθώς και το ποιοι είναι από την άλλη πλευρά οι κίνδυνοι εθισμού και κακών χρήσεων (για σκοπούς εκφοβισμού και ό,τι άλλο) που ελλοχεύουν.

Επιδιώκεται επίσης να συζητηθεί το εάν μπορούν εν τέλει να σκιαγραφηθούν κάποιες μέσες οδοί προκειμένου να έχουν τα παιδιά και οι έφηβοι τη δυνατότητα να κινούνται στον ψηφιακό κόσμο με ένα πρόσημο όχι απλώς μη αρνητικό (δηλαδή με κάποιες εγγυήσεις ασφάλειας, που δεν εγγυώνται όμως ταυτόχρονα και κάποια περαιτέρω προστιθέμενη αξία) αλλά σαφώς θετικό, δηλαδή αποκομίζοντας όσο το δυνατόν περισσότερα από τα καλά που υπάρχουν.

Προς τούτο η εκδήλωση θα περιλαμβάνει, πέραν των ακαδημαϊκών τοποθετήσεων για τα παραπάνω θέματα, ζωντανό διάλογο ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές που έχουν άμεσες και αδιαμεσολάβητες εμπειρίες για τα ζητήματα αυτά.

Πίσω