- 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 101112
- 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12
- 01 02 0304 0506 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 060708 09 10 11 12
- 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 0203 04 05 06 07 08 09 1011 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 0607 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 0506 07 08 09 1011 12
- 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 12
- 01 02 03 04 0506 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 0102 0304 050607 08 0910 11 12
- 0102 030405 06 07 08 091011 12
- 01 02 03 0405 0607 08 09 1011 12
- 01020304 05 06 07 080910 1112
- 0102 03 04 05 0607 08 09 10 11 12
- 01 02 0304 05 0607 08 091011 12
- 01 02 03 04 0506 0708 09 10 1112
- 01 020304 05060708 09101112
- 01 0203 0405 06 07 08 091011 12
- 010203 04 05 0607 08 09 10 11 12
- 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 12
- 0102 0304 05060708 09101112
- 01 02 03 04 0506 07 08 0910 1112
- 010203 04 05 06 07 08 091011 12
- 01020304 0506 07 08 0910 11 12
- 0102 03 04 05 06 07 08 09 101112
- 0102 03 04 0506 07 08 0910 11 12
- 0102 03 0405 06 07 08 09 10 11 12
- 01020304050607 08 09 101112
- 010203040506070809101112
- 010203040506070809101112
- 0102030405060708 09101112
- 0102030405060708 09101112
- 01020304050607 08 09101112
- 01020304050607 08 09 1011 12
- 0102 03 04050607 08 09 101112
- 01 0203040506 07 08 09 10 11 12
- 01 0203 040506 07 08 0910 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 0304 05 06 07 08 0910 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 1112
- 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12
Work with Referees | Formation
Π. Τραγαζίκης, Μ. Σαριδάκη, Α. Δούρος, Δ. Γκούσκος & Μ. Μεϊμάρης, «Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών Μαθησιακού Σκοπού από Εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο πλαίσιο του Έργου ΕΠΙΝΟΗΣΗ με χρήση του Περιβάλλοντος Scratch», Workshop on Informatics in Education (WIE 2009), στο πλαίσιο του 13ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Πληροφορικής, Κέρκυρα, Σεπτέμβριος 2009
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus
Work with Referees
D. Florou, H. Mavroudi, I. Haidi, D. Gouscos & M. Meimaris, “Animating DGBL in pre-school, primary and special education: three case studies”, 3rd European Conference on Games-Based Learning (ECGBL 2009), Graz, Austria, October 2009
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus
Academic Journals | Work with Referees | Formation
Κ. Αβλάμη, Δ. Γκούσκος & Μ. Μεϊμάρης, «Μάθηση Βασισμένη σε Ψηφιακά Παιχνίδια: Η Περίπτωση του Έργου ΕΠΙΝΟΗΣΗ», 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο OMEP - Παιδική Ηλικία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, Αθήνα, Νοέμβριος 2009
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus
Work with Referees
Μ. Μεϊμάρης, «Being Human: Προς μια νέα αφήγηση», Πρακτικά Συνεδρίου Διαστάσεις έρευνας στο χώρο της Εκπαίδευσης και της Παιδαγωγικής, Ρόδος, 20-21 Ιουνίου 2008 (υπό έκδοση)
Mise à jour: 05-05-2011 | Plus