Javascript must be enabled to continue!
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 1968
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1969
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1970
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1971
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1972
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1973
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1974
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1975
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 1976
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 101112 1977
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 121978
  • 01 02 0304 0506 07 08 09 10 11 12 1979
  • 01 02 03 04 05 060708 09 10 11 12 1980
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1981
  • 01 0203 04 05 06 07 08 09 1011 12 1982
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1983
  • 01 02 03 04 05 0607 08 09 10 11 12 1984
  • 01 02 03 04 0506 07 08 09 1011 12 1985
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 12 1986
  • 01 02 03 04 0506 07 08 09 10 11 12 1987
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1988
  • 0102 0304 050607 08 0910 11 12 1989
  • 0102 030405 06 07 08 091011 12 1990
  • 01 02 03 0405 0607 08 09 1011 12 1991
  • 01020304 05 06 07 080910 1112 1992
  • 0102 03 04 05 0607 08 09 10 11 121993
  • 01 02 0304 05 0607 08 091011 121994
  • 01 02 03 04 0506 0708 09 10 1112 1995
  • 01 020304 05060708 091011121996
  • 01 0203 0405 06 07 08 091011 12 1997
  • 010203 04 05 0607 08 09 10 11 12 1998
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 121999
  • 0102 0304 05060708 091011122000
  • 01 02 03 04 0506 07 08 0910 1112 2001
  • 010203 04 05 06 07 08 091011 12 2002
  • 01020304 0506 07 08 0910 11 12 2003
  • 0102 03 04 05 06 07 08 09 101112 2004
  • 0102 03 04 0506 07 08 0910 11 12 2005
  • 0102 03 0405 06 07 08 09 10 11 122006
  • 01020304050607 08 09 1011122007
  • 0102030405060708091011122008
  • 010203040506070809101112 2009
  • 0102030405060708 09101112 2010
  • 0102030405060708 091011122011
  • 01020304050607 08 091011122012
  • 01020304050607 08 09 1011 122013
  • 0102 03 04050607 08 09 1011122014
  • 01 0203040506 07 08 09 10 11 122015
  • 01 0203 040506 07 08 0910 11 12 2016
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 122017
  • 01 02 0304 05 06 07 08 0910 11 122018
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 1112 2019
  • 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12 2020
Work with Referees
 Page 2 A partir de 3: << < > >>
«Nέες Tεχνολογίες, Mέσα Mαζικής Eπικοινωνίας και Eκπαίδευση Eκπαιδευτικών»
Work with Referees

Μεϊμάρης, M., «Nέες Tεχνολογίες, Mέσα Mαζικής Eπικοινωνίας και Eκπαίδευση Eκπαιδευτικών». 5o Διεθνές Συνέδριο Παιδαγωγικής Eταιρίας Eλλάδος: H Eκπαίδευση στην Eνωμένη Eυρώπη, Πάτρα 1991, εκδ. Eλληνικά Γράμματα, Αθήνα 1996


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


Η συμβολή και τα όρια των νέων τεχνολογιών στη διαμόρφωση του διεθνούς και του ελληνικού επικοινωνιακού περιβάλλοντος
Work with Referees

Μεϊμάρης Μ., «Η συμβολή και τα όρια των νέων τεχνολογιών στη διαμόρφωση του διεθνούς και του ελληνικού επικοινωνιακού περιβάλλοντος» στο Ρ. Παναγιωτοπούλου, Π. Ρηγοπούλου, Μ. Ρήγου, Σ. Νοτάρης (επιμ.) Η ‘κατασκευή’ της πραγματικότητας και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, εκδ. Αλεξάνδρεια, Αθήνα 1996


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


«H ανάπτυξη της Mαθησιακής Tεχνολογίας»
Work with Referees

Mεϊμάρης M., «H ανάπτυξη της Mαθησιακής Tεχνολογίας», Θέματα Διδακτικής Mαθηματικών III, Πρακτικά 4ης Διεθνούς Eπιστημονικής Διημερίδας στη Διδακτική των Mαθηματικών, Πανεπιστήμιο Aιγαίου, Eκδόσεις Gutenberg, 1997, σ.111-120


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


Development, applications and perspectives of Virtual Reality
Work with Referees

Mεϊμάρης M., «Aνάπτυξη, εφαρμογές και προοπτικές της Eικονικής Πραγματικότητας», Διεθνές Συνέδριο From Computer Graphics to Virtual Reality, Eκδόσεις ATE, 1997


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


Open, flexible and distance learning: an empirical approach
Work with Referees

Μεϊμάρης, Μ., Ζέρβα, Μ.-Β., Κουτσομπόλης Δ., «Ανοικτή, ευέλικτη και εξ αποστάσεως εκπαίδευση: μια εμπειρική προσέγγιση», 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο στην Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Πάτρα 25 - 27 Μαΐου 2001


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


«Όταν επιστήμη και τέχνη προσπαθούν να επουλώσουν (και) το περιβάλλον»
Work with Referees

Μεϊμάρης, M. & Χαρίτος, Δ., «Όταν επιστήμη και τέχνη προσπαθούν να επουλώσουν (και) το περιβάλλον», στο Έργα και Ιδέες για το Περιβάλλον, Πρακτικά 1ου Διεπιστημονικού Συνεδρίου Επιστήμης & Τέχνης, Σύρος Οκτώβριος 2004, Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Αθήνα: Εκδόσεις Έναστρον, 2004


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


The emergence of new types of hybrid mobile communication environments and their impact on social life within the urban context
Work with Referees

Charitos, D., Diamantaki, K. Gazi, A. & Meimaris, M. «The emergence of new types of hybrid mobile communication environments and their impact on social life within the urban context», Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου “Digital Utopia: COMMUNICATION and REALITY”, Barcelona, Μάιος 2005


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


Towards spatializing the Internet for creating a hybrid context for mediated communication
Work with Referees

Charitos, D., Diamantaki, K. Gazi, A. & Meimaris, M., «Towards   spatializing  the Internet for creating a hybrid context for mediated communication», σε Leandros, N. (επιμ.), Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου COST A20 με τίτλο The Impact of Internet on the Mass Media in Europe, Δελφοί, Απρίλιος 2006


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


Environnement multiculturel et insertion sociale: Le rôle des technologies de le information et de la communication (TIC)
Work with Referees

Michel Meimaris, Nicky Papastavrou, Elena Falida (2006) “Environnement multiculturel et insertion sociale: Le rôle des technologies de l’information et de la communication (TIC)” in L. Vieira, N. Pinede-Wojciechowski (eds), Enjeux et usages des T.I.C. aspects sociaux et culturels, Colloque 22-24/9/2005, pp. 199-205


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


Digital Games as a Learning Tool for Children with Cognitive Disabilities: Literature Review and some Preliminary Methodological and Experimental Results
Work with Referees

M. Saridaki, C. Mourlas, D. Gouscos and M. Meimaris, “Digital Games as a Learning Tool for Children with Cognitive Disabilities: Literature Review and some Preliminary Methodological and Experimental Results”, 1st European Conference on Games Based Learning (ECGBL 2007), Paisley, UK, 25-26 October 2007, pp. 233-242


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


«Νέες τεχνολογίες και ψηφιακά παιχνίδια ως μέσα για την εκπαιδευτική ένταξη ατόμων με νοητική καθυστέρηση: μια περίπτωση ανοικτής και δημοκρατικής εκπαιδευτικής διαδικασίας»
Work with Referees

Σαριδάκη, Μ., Λόξα, Γ., Γκούσκος, Δ., Μειμάρης, Μ., «Νέες τεχνολογίες και ψηφιακά παιχνίδια ως μέσα για την εκπαιδευτική ένταξη ατόμων με νοητική καθυστέρηση: μια περίπτωση ανοικτής και δημοκρατικής εκπαιδευτικής διαδικασίας». ICODL 2007, 4o Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Μορφές Δημοκρατίας στην Εκπαίδευση: Ανοικτή Πρόσβαση και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 23 -25 Νοεμβρίου 2007, Αθήνα


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


Towards Investigating Intergroup Mediated Communication Within the Urban Environment via the use of Locative Media
Work with Referees

Gazi, Α., Tsianos, Ν., Mitrakou, Η., Meimaris, Μ., Charitos, D., «Towards Investigating Intergroup Mediated Communication Within the Urban Environment via the use of Locative Media, Πρακτικά INTERNATIONAL COLLOQUIUM EUTIC 2007 CHALLENGES AND USES OF ICT, με τίτλο Media and Information diffusion: towards an open society, 2008, pp. 161-168


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


Applying Digital Game Based Learning solutions to the primary and special classroom: results from field studies
Work with Referees

M. Saridaki, G. Chaniotakis, V. Manoli, D. Manessis, M. Karafotia, D. Gouskos and M. Meimaris, “Applying Digital Game Based Learning solutions to the primary and special classroom: results from field studies”, 2nd European Conference on Games Based Learning (ECGBL 2008), Barcelona, Spain, October 2008, pp.401-412


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


Digital Game-Based Learning for Students with Mild Intellectual Disability: The EPINOISI Project
Work with Referees

D. Gouscos, M. Saridaki and M. Meimaris, “Digital Game-Based Learning for Students with Mild Intellectual Disability: The EPINOISI Project”, 4th International Conference on Challenges and Uses of ICT - The dynamics of development: at the crossroads of the world (EUTIC 2008), Lisbon, Portugal, October 2008, p.p. 531-539


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


Increased Content Accessibility for Wikis and Blogs
Work with Referees

I. Varlamis, A. Giannakoulopoulos & D. Gouscos, “Increased Content Accessibility for Wikis and Blogs”, 4th Mediterranean Conference on Information Systems (MCIS 2009), Athens, Greece, September 2009


Mise à jour: 06-05-2011 | Plus


 Page 2 A partir de 3: << < > >>