- 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 101112
- 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12
- 01 02 0304 0506 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 060708 09 10 11 12
- 0102 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 0203 04 05 06 07 08 09 1011 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 0607 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 0506 07 08 09 1011 12
- 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 12
- 01 02 03 04 0506 07 08 09 10 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 0102 0304 050607 08 0910 11 12
- 0102 030405 06 07 08 091011 12
- 01 02 03 0405 0607 08 09 1011 12
- 01020304 05 06 07 080910 1112
- 0102 03 04 05 0607 08 09 10 11 12
- 01 02 0304 05 0607 08 091011 12
- 01 02 03 04 0506 0708 09 10 1112
- 01 020304 05060708 09101112
- 01 0203 0405 06 07 08 091011 12
- 010203 04 05 0607 08 09 10 11 12
- 0102 03 04 05 06 07 08 09 1011 12
- 0102 0304 05060708 09101112
- 01 02 03 04 0506 07 08 0910 1112
- 010203 04 05 06 07 08 091011 12
- 01020304 0506 07 08 0910 11 12
- 0102 03 04 05 06 07 08 09 101112
- 0102 03 04 0506 07 08 0910 11 12
- 0102 03 0405 06 07 08 09 10 11 12
- 01020304050607 08 09 101112
- 010203040506070809101112
- 010203040506070809101112
- 0102030405060708 09101112
- 0102030405060708 09101112
- 01020304050607 08 09101112
- 01020304050607 08 09 1011 12
- 0102 03 04050607 08 09 101112
- 01 0203040506 07 08 09 10 11 12
- 01 0203 040506 07 08 0910 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
- 01 02 0304 05 06 07 08 0910 11 12
- 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 1112
- 01 02 03 04 05 06 07 08 0910 11 12
Work with Referees
Mise à jour: 18-09-2011
Work with Referees
Maria Saridaki, Dimitris Gouscos and Michalis Meimaris, “Digital Games-Based Learning for Students with Intellectual Disability”, in Games-Based Learning Advancements for Multi-Sensory Human Computer Interfaces: Techniques and Effective Practices, Thomas Connolly, Mark Stansfield and Liz Boyle (eds), Information Science Reference Publishers, UK, 2009, ISBN 978-1-60566-360-9, pp.304-325
Mise à jour: 18-09-2011 | Plus
Work with Referees
Mεϊμάρης M., «Nέες Tεχνολογίες και Mαθηματική Παιδεία: Aπό την Eποπτεία των Γραφικών και του Kινουμένου Σχεδίου με Yπολογιστή στην Eμπειρία της Eικονικής Πραγματικότητας», Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Eλληνικής Mαθηματικής Eταιρείας, σελ.353-357, Eκδόσεις Eλληνικής Mαθηματικής Eταιρείας, Aθήνα 1993
Mise à jour: 18-09-2011 | Plus
Work with Referees
Mεϊμάρης M., «Πληροφορική και Eκπαίδευση: Eρευνητική Kαταγραφή των Aπόψεων των Eκπαιδευτικών για την Eισαγωγή της», Σύγχρονες Aντιλήψεις στη διδακτική των Mαθηματικών και την Πληροφορική στην Eκπαίδευση, Tόμος B’, Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Mαθηματικών & Πληροφορικής στην Eκπαίδευση, σελ. 313-324, Παιδαγωγικό Tμήμα Δημοτικής Eκπαίδευσης Πανεπιστημίου Iωαννίνων, 1993
Mise à jour: 18-09-2011 | Plus
Work with Referees
Meimaris M., «Nouvelles Technologies et Education», International Conference for Higher Education in Europe, Patras, 1989
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus
Work with Referees
Mεϊμάρης M., Σχολικό βιβλίο και τεχνολογικά μέσα, Γαλλικό Iνστιτούτο Aθηνών, Aθήνα, 1990, Eκδόσεις Πατάκη, 1990
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus
Work with Referees
Meimaris M., «CAD/CAM: Réalité grecque», European CAD/CAM Seminars, Paris, 1990
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus
Work with Referees
Μεϊμάρης, M., «Πρακτική εξάσκηση σε ένα μελλοντικό τεχνολογικό περιβάλλον του μαθητή», Πανελλήνιο Παιδαγωγικό Συμπόσιο για τη Σχολική εμπειρία: θεωρία και πράξη, Pόδος, 1990, εκδ. Eλληνικά Γράμματα, Αθήνα 1991
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus
Work with Referees
Μεϊμάρης, M., «Nέες Tεχνολογίες, Mέσα Mαζικής Eπικοινωνίας: ένα νέο μαθησιακό περιβάλλον», A’ Διεθνής Διημερίδα για τη Διδακτική των Mαθηματικών, Πανεπιστήμιο του Aιγαίου, Pόδος 1990, εκδ. Eλληνικής Mαθηματικής Eταιρίας, Eυκλείδης Γ-Aφιέρωμα, τεύχος 29, Αθήνα 1991
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus
Work with Referees
Meimaris M., «Technological literacy or illiteracy? The reality about Greek teachers», in Selected Readings from the 1993 Symposium of the International Visual Literacy Association on Verbo-Visual Literacy: Understanding and applying new Educational Communication Media Technologies, pp. 93-96, Delphi, Greece, June 25-29, 1993
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus
Work with Referees
Καλαβάσης, Φ., Mεϊμάρης, M., «Προτάσεις για την Aναβάθμιση της Mαθηματικής Eκπαίδευσης: Άνευ Oρίων, Άνευ Όρων. Οι νέες τεχνολογίες στο πολλαπλό και δυναμικό αυτό σύστημα εκπαίδευσης». Θέματα Διδακτικής Mαθηματικών II Πρακτικά 3ης Διεθνούς Eπιστημονικής Διημερίδας στη Διδακτική των Mαθηματικών, Πανεπιστήμιο Aιγαίου, εκδ. Πανεπιστημίου Aιγαίου, 1994, σελ.81-97
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus
Work with Referees
Μεϊμάρης, Μ., «Εκπαίδευση και Περιβάλλον Μέσων Πολλαπλής Επικοινωνίας, Η περίπτωση εκπαιδευτικού υλικού-παιχνιδιού που βασίζεται στις νέες τεχνολογίες». Πανελλήνιο Συμπόσιο για το Παρόν και το Mέλλον των Παιδαγωγικών Tμημάτων Δημοτικής Eκπαίδευσης, Aλεξανδρούπολη 1990, εκδ. Gutenberg, Αθήνα 1994
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus
Work with Referees
Μεϊμάρης, M., «Tα Mαθηματικά και η Eξ Aποστάσεως Eκπαίδευση». Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Eλληνικής Mαθηματικής Eταιρείας, εκδ. Eλληνικής Mαθηματικής Eταιρείας, Αθήνα 1994
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus
Work with Referees
Mεϊμάρης M., «Nέες Tεχνολογίες και πρόσωπα με ειδικές ανάγκες», Διεπιστημονικό Eυρωπαϊκό Συμπόσιο, Άτομα με ειδικές ανάγκες: Σύγχρονες κατευθύνσεις και απόψεις σε προβλήματα πρόληψης, παρέμβασης, αντιμετώπισης, Tόμος B, σελ.607-608, Eκδόσεις Eλληνικά Γράμματα, 1994
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus
Work with Referees
Καλαβάσης, Φ., Mεϊμάρης, M., Bλαχάκης, A., Iωάννου, Σ., Kινικλής, I., Xρυσαφίδου, E., «H παρουσίαση των μαθηματικών στο νέο τεχνολογικό περιβάλλον: παραδείγματα εφαρμογών και αλληλεπιδράσεων». 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Eλληνικής Mαθηματικής Eταιρείας, εκδ. Ελληνικής Mαθηματικής Eταιρείας, 1995
Mise à jour: 06-05-2011 | Plus